Przyjaciół mieć ...


Mieć wspaniałych przyjaciół w tych zabieganych czasach to prawdziwy rarytas.
Mam to szczęscie i mam ich paru. 
Porozsiewali się oni po Świecie ale dzięki wspaniałej technologii mimo że dzieli nas czasem spora odległość możemy się swobodnie komunikować.

Z tą wspaniałą artystką znamy się już pare latek. Sonia mieszka w Londynie i robi cudowne rzeczy z gliny. Szkoda że dopiero zaczęła je pokazywać światu bo na pewno byłaby już sławna i bogata ;)
Pod nazwą SoniaSceramic kryje się wielki talent a ja mam to szczęście że ten talent znam.
Zrobiła  mi Sonia moja wspaniałą niespodziankę. Przepiękny kubasek, przecudowny.
Jestem nim tak zauroczona że póki co szkoda mi go używać i stoi dumnie na honorowej półce w salonie. 

Zapraszam na FanPage Soni na Facebook'u


Pozdrawiam 

Brak komentarzy