Mamy zwycięzcę Letniej Rozdawajki !!!


Pamiętacie ostatnią Letnią Rozdawajkę ??? 
NIE !!!
a to szkoda, bo znaczy to, że nie obserwujecie mnie zbyt uważnie ;)

W każdym bądź razie - mamy szczęśliwego, szczęśliwą :D zwyciężczynię.
Losowanie odbyło się za pomocą Random org
Wylosowany numerek '79' przyniósł szczęście Ewelince. 
Wizja była jasna i mam nadzieję, że jej sprostałam a naszyjnik będzie swojego rodzaju talizmanem.

27 Lipca 2015   11:28
Ewelina P Cz
Chciałabym aby był okrągły i dookoła był napis: "Life is a journey, not a destination" I czy mogę jeszcze poprosić o kamyczki wiszące pośrodku w czterech kolorach ?
n020

Gratuluje kochana raz jeszcze i mam nadzieję, że paczuszka szybko do Ciebie dotrze.

Zapraszam na FACEBOOK aby być na bieżąco :) 

Jeśli masz chwilkę, zostaw po sobie komentarz. 
Będę wdzięczna. 

Dziękuje, Pozdrawiam

2 komentarze

  1. Dziękuje serdecznie za nagrode, która mimo niewielkich zawirowań dotarła do mnie. Naszyjnik jest piękny zresztą jak wszystko co wyszło spod Twojej ręki i znalazło się w moim posiadaniu. Zapewne jeszcze nie raz zawitam u Ciebie z prośbą o wykonanie czegoś specjalnego, ponieważ to co tworzysz nie tylko cieszy oko ale i serce. Pozdrawiam cieplutko :-* Szczęśliwa zwyciężczyni " Letniej rozdawajki"

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszę się, że w końcu nagroda dotarła :)
    u mnie bez zawirowań ciężko ;) taki już ze mnie model lekko wadliwy ;)
    Pozdrawiam cieplutko x

    OdpowiedzUsuń