Coraz bliżej Święta...


Dziś Mikołajki co znaczy, że Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami.
Wszędzie zaczynają błyszczeć ozdoby, ludzie ubierają swoje drzewka a świąteczny nastrój wkrada się i udziela niemalże każdemu. 
W tym roku brałam udział w aż trzech świątecznych zabawach 'Secret Santa' 
polegających na wzajemnym obdarowywaniu się jakimiś drobnymi upominkami. 
Bardzo szczęśliwa dziś jestem, bo prezenciki jakie otrzymałam są MEGA !!!!
No to się chwalę.


Mój Mikołaj z Southampton
przyniósł mi książkę, która na pewno mi się przyda. Wiedzy nigdy za dużo. 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kolejnym był Mikołaj z grupy na FB, którą założyłam i prowadzę. 
Prezencik wyczarowała Ela swoimi zdolnymi rączkami

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kolejny i niestety ostatni Sekretny Mikołaj znalazł mnie w grupie na Facebook do której należę

Jak widać warto być grzecznym :) 
Wszystkie prezenty są fantastyczne i dziękuje bardzo wszystkim moim Mikołajom. 


Brak komentarzy