'Rosie' Pani Zajączkowa


Pani Zajączkowa 'Rosie' nie jest może idealna ale to mój pierwszy uszyty zajączek i jestem z niej mega dumna. Miała być maskotką mojej córci ale nadarzyła się okazja i moja zajęczyca dumnie wspiera Mikołaja na bazarku charytatywnym #MikołajDlaMikołaja zorganizowanym przez Klub Polki na obczyźnie.








Rosie

Na bazarku, oprócz mojej cudnej 'Rosie', zakupić można unikatowe fanty z różnych zakątków świata. Aukcje kończą się 6 Grudnia 2016 o godzinie 19:00 więc nie zwlekaj i zajrzyj, może coś wpadnie ci w oko i zakupisz prezent świąteczny, wspierając przy okazji Mikołaja. 

Mikołaj to 9cio letni chłopczyk cierpiący na porażenie mózgowe, więcej informacji o nim znaleźć możesz na stronie 'Fundacja Dzieciom - Zdążyć z pomocą'.

Na bazarek zapraszam TUTAJ - #MikołajDlaMikołaja

WARTO POMAGAĆ !!!! 

 Jedne z wielu fantów :
Kalendarz Polki na 2017 rok
KLUB POLKI na OBCZYŹNIE 
Szwajcarskie czekoladki Sprungli
Sponsor : Gosia 
Renifer / 30cm
Sponsor : Dorota



Zajączek 'Rosie'
sponsor : Justyna
TinaDesign atelier 

Charlie
Sponsor : Madga
MFouDesign

Kolczyki Lucie Ellen
sponsor : Żaneta
strona oficjalna Lucie Ellen 

2x lampka ze Szwecji
Sponsor : Paulina

Oryginalny skandynawski klasyk, Dalahäst, znany jako konik z Dalarny.
Sponsor : Karolina

WARTO POMAGAĆ !!!! 


Dziękuje 

#MikołajDlaMikołaja #wartopomagać #FundacjaDzieciom 

Brak komentarzy