Bransoletka Madzi

Uwielbiam realizować zamówienie gdy mam zostawioną wolną rękę. 
Madzia to moja powracająca klientka i takie też lubię najbardziej. 
Serducho mi się cieszy, gdy wiem, że sprawiam komuś choć odrobinę radości. 
wb061
Bransoletka miała zawierać imiona ukochanych dzieci Madzi, wspaniałych córeczek,
i jednego Aniołka Jasia.
Jasia chciałam oznaczyć w szczególny sposób - dlatego po obu stronach jego imienia umieszczone są dwa kryształki Swarovskiego w kolorze 'baby blue'. 
Dla dziewczynek przygotowałam kolorowe kryształki 'Swarovski channel' Birthstone. 
(Birthstone to nic innego jak kamienie urodzinowe na każdy miesiąc w roku, więcej o nich TUTAJ)
Tak więc dla Eli przeznaczony jest Ametyst (Amethyst), dla Hani Topaz, dla Zosi Szafir (Sapphire) i dla Klary Peridot - mam nadzieję, że te talizmany dodadzą im skrzydeł. 
Mama czyli Madzia też nie została bez niczego. Zaserwowałam jej serduszko z jej inicjałem i piękny kryształek Swarovski w kolorze light siam.
Bransoletka miała być czarna, błękitna, czerwona lub brązowa ale ze względu na to co chciałam aby zawierała nie mogłam pozwolić na tak wielki misz-masz.
Słońce coraz bardziej wychyla się zza chmur więc zdecydowałam się na skórzany pasek w bieli z ręcznie wybijanymi imionami.


Nie wypuszczam niczego ze swoich rąk, dopóki nie jestem zadowolona z efektu więc mam nadzieję, że Madzi również ta mała błyskotka przypadła do gustu. 

Pozdrawiam

Brak komentarzy