Zmiana asortymentu..



Witam.

TinaDesign atelier zmienia asortyment i zaprzestaje robienia biżuterii.
Czasem zdarzy mi się jeszcze zrobienie czegoś na życzenie specjalne ale to już raczej sporadycznie.
Nie omieszkam także wrzucić swoich ostatnich prac.


Ale do rzeczy.

Tydzień temu zakupiłam maszynę do szycia i zamierzam kontynuować rodzinną tradycję, jako, że moja babcia, mama i siostra to szwaczki z zawodu.  Ja poszłam inną drogą w świat komputerów ale ciągnie mnie do szycia więc czemu nie spróbować.
Na szydełku też się uczę :) więc bedzie też szydełkowanie.
Chwalę się więc swoją nową maszyną :) chodzi jak marzenie, jest całkiem prosta w obsłudze więc daje radę.  Jeśli macie jakieś spostrzeżenia czy uwagi którymi chcecie się podzielić co do mojej nowej strzały to zapraszam serdecznie do dyskusji.
No i życzcie mi powodzenia. 

Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy