Biało-czarny zigzag - eco bag


Nie oczekiwałam, że szycie to łatwizna. Moja mama i siostra to zawodowe szwaczki i nie raz widziałam ile potu, nerwów i pokutych palców kosztowało je uszycie czegoś fajnego. Nie mniej całkiem niedawno postanowiłam pójść ich śladem i może nie wychodzi mi jeszcze idealnie ale coś tam się już rodzi. 
Staram się jak mogę a efektami mojej pracy dzielę się z Wami więc nie bądźcie zbyt surowi.


a tu przygotowania :)


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Materiały : 
- bawełna 100% wzór łowicki na czarnym tle 
- bawełna 100% biało czarny zigzag
- bawełniana czarna taśma 25mm 
- czarny suwaczek
- biały zatrzask

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tkaniny zakupione na Tanie tkaniny UK /Fabric for sale
Czarna taśma eBay

Dziękuje za uwagę



2 komentarze

  1. Urocza, ja jestem totalnym beztalenciem jeżeli chodzi o szycie:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza wszystkiego się można nauczyć :) ja jestem w zerówce teraz hihi

      Usuń