Misio Łaciatek


Walka z szydełkiem część II …
Tym razem pochwalę się Wam MISIEM udzierganym metodą amigurumi*
cn02-coverRobal, którego przedstawiałam Wam wcześniej był robiony prostą metodą : łańcuszek, pojedyncze oczko, ściągnięcie tunelu, wypchanie, zaszycie, był to w końcu zestaw przeznaczony dla dzieci 7+ więc nie ma się co dziwić.
Praca nad MIŚKIEM wyglądała zupełnie inaczej i dużo trudniej. Wiem, że dla wprawionych szydełkowców to bułka z masłem ale dla mnie była to czarna magia.
Skąd się wziął misiek i dlaczego? Proste wyjaśnienie.
W Tesco zakupiłam sobie gazetkę „Crochet now”  w której był darmowy misiopractical-publishing-crochet-now-issue-2-p1190-2004_image do zrobienia o wdzięcznej nazwie ‚Rocky the Blue Bear – crochet kit to make tonight’. Pakiecik zawierał odpowiednią ilość włóczki białej i niebieskiej oraz parę czarnych oczek. To przecież nie może być aż tak trudne ale gdy spojrzałam na instrukcję : magic ring, dc, dc2tog, st… to niestety musiałam odłożyć włóczkę i najzwyczajniej się podszkolić. Całe szczęście wszystkiego można nauczyć się na YouTube.
Mój misiek różni się nieco od misia z opakowania ale jako laik szydełkowy zmarnowałam sporo niebieskiej włóczki, a że nie chciałam rezygnować powstał ‚Łaciatek’ Misio z białą łapką i bez ogonka – jest przynajmniej oryginalny i jedyny w swoim rodzaju.
Tak więc z dumą przedstawiam Wam Łaciatka.
Dziękuje za wizytę.
--------------------------------------------------------------
*Amigurumi – japońska sztuka szydełkowania wypychanych zabawek, maskotek, zazwyczaj zwierząt, a często także postaci z anime, filmów, gier lub przedmiotów z ludzkimi cechami (np. oczami). Maskotka zalicza się do amigurumi, gdy jest zdeformowana w sposób nazywany chibi (głowa nieproporcjonalnie duża wobec tułowia, małe kończyny, oczy nieproporcjonalnie duże wobec twarzy). Amigurumi są przeznaczone głównie do kolekcjonowania, rzadko do zabawy dla dzieci.

Brak komentarzy